قلبم :)
تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 15:15 | نویسنده : Elahe Aramesh

گاهــــــی دلم برای خودم تنگ میشود
گاهـــی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود
گاهــــــــــی دلم برای پاكیهای كودكانه ی قلبم میگیرد
گاهی دلم از رهگذرانی كه در این مسیـر بی انتها،
آمدند و رفتند، خسته میشود...
گاهـــــــی دلم از راهزنانی كه ناغافل دلم را میشكنند میگیرد
گاهــــــــی آرزو میكنم ای كاش
دلــــــی نبود تا تنگ شود...
تا خسته شود...
تا بشكند...

هَمیشـِـــہ آز آمَدن "ن" بَر سر کَلـــِـــــمآت می تَرســـَــمـ.

نَــ دآشتـــَـ ن تُو...

نـَـ بُودَنـــ تُو...

نــَ مآندَنــــ تُو...

کآشـــ آیــن بآر حدآقل دلِ وآژه برآیــَــمـ مــی سُوختـــــــــ

و خَبــَر میــــدآد آز نـَـ رفتــــ ن تُو....

 

 

 

آدم باید یک " تو " داشته باشه ؛
که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود ،
بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی !
بی خیال دنیا ... !

 

 

 

 

عضی وقت ها چیزی می نویسی فقط برای یک نفر،اما دلـــــــــــت

میگیرد وقتی یادت می افتد که هرکســـــــــــی ممکن است بخواند

جـــــــــــــــــز آن یـــــــــــــــک نــــــــــــــــــــفر

 

 

 

چه لذتی داره
اونی که با همه وجودت دوسش داری
یهویی صدات کنه بگه
عشقم
عاشقـــــــــتم.....!

 

 

امروز خاطراتت را سوزاندم

اما بوی خوش هیزمش بی قرارم کرد ...

اتفاق تازه ای نیست !!

دوباره دلتنگت شدم .....

 

 

´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که …
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

تمــام ِ غصـه هـاے دنیـآ را مے تـوان با یک جمله تحـمل کرد :
خدایــا ! مے دانــم کـه مے بینـے ...

 

یادت باشـــد

فـــرقی نـمی کنـد تـــو ؛ دل ببری

یا مــن ؛ دل ببـــــازم

اگـــر حکم ، حکـــم دل نـباشـد

دیـــر یا زود یک نفــــر خواهـد بُریـــــــــد...

 

چیزے نِمیخوآهَمــــ جُز ....

یِڪـــ اُتآقــــِ تآریڪــ

یِڪـــ موسیقے بے ڪلآґ

یِڪـــ فِنجآטּ قَهوهـــ بہ تَلخے زَهر !

وَ خوآبے بہ آرآمے یِڪــ مَــ ـ ــرگــــِ هَمیشِــ ـ ــگے ....!

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ساعت19:03---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: